söndag 11 maj 2008

Remember me this way

Så kallades balen. Remember me this way. Jag gillar det namnet, passar till en bal på en skola där folk kommer och går hela tiden. Jag hoppas att de kommer ihåg mej så. Alla had jättekul, utom Jack, som är allergisk mot jordnötter. Hade han ätit av kycklinggrytan på hans tallrik hade han dött med nästan all säkerhet. Hursomhelst, efter 1,5 smärtsamma timmar hos compound-frisören hade jag min hair-do klar och jättesnygg. ^^ Sedan var det smink (tack mamma), och klänning. I felt like a prom-queen. Dock var det bara IG II och Year 10 som nominerades, dvs avgångsklassen.
3D Prom Queen


I tisdags var det (äntligen) dags för science-fair. Det var officiellt inte tvunget för IG I och II, men miss Pricilla gjorde det "compulsory" för alla som har henne i IG I... där ibland jag. -.- fick dock en mycket liten miniräknare som priss för mitt projekt om huden (det lättaste jag kunde hitta).



Inga kommentarer: